I’ll be your Emmylou and I’ll be your June And you’ll be my Gram and my Johnny too. No, I’m not asking much of you Just sing little darling, sing with me.

Fiiiiiina fredag, äntligen!
Det är nåt visst med fredagar.
Jag hoppas vädret blir lika ljuvligt idag som det var igår. Junie och jag tog en tidig morgonpromenad och det var helt underbart. Wille tog henne på en till promenad när han vaknat o jag passade på att städa, sen sov hon på altanen i 2½ timme! Hon som inte har kunnat sova ute sålänge vagnen inte är i rörelse förut, så det här hoppas jag håller i sig.

Idag på förmiddagen blir det promenix, sen får det bli en visit på maxi för där är jag ju aldrig annars menar jag...sen efter lunch kommer min söta rara mamma och hämtar upp sitt barnbarn för lite kvalitetstid och jag har lovat mig själv att faktiskt VILA och ta det lugnt, inte hålla på och greja med massa annat. Sen går jag hem till dom och kanske spenderar en del av kvällen där eftersom Wille kör sitt sista kvällspass idag, och sen är det dagtid igen i 8 veckor!

Under mina promenader just nu, lyssnar jag på First Aid Kit på repeat, och Lalehs nya. First Aid Kit får mig att rysa faktiskt, jag är fast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback