Jag ligger nerbäddad i sängen i mammas o p...

img_2201 (MMS)

Jag ligger nerbäddad i sängen i mammas o pappas gästrum där jag tänker spendera natten! Jag har tänkt länge att jag nån natt ska ta igen lite sömn genom att sova här och idag tyckte Wille att det var "dags" då han är ledig imorrn förmiddag och tar då lillstrumpa de gånger hon vaknar under natten. Känns konstigt att inte sova hemma men samtidigt ska det bli skönt att för första gången på över tre månader få en natt utan några avbrott eller störningsmoment. Bara för jag skrev det nu kommer jag väl inte kunna sova alls antagligen....! Min panda som är på bilden fick jag i julklapp när jag var 4 år, den ska Junie få när hon blir lite större är det tänkt. Nu ska jag bläddra i lite tidningar o kanske  titta i min bok....sen Zzzzzzzzz! (jag saknar redan Junie dock...) och tack Wille! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Å så gött. Hoppas på en lång natts sömn!

2012-02-08 @ 22:48:44
Postat av: Kusin-vitamin

Haha hag fick ju en likadan panda men den åt Ebba upp när hon var valp!

2012-02-09 @ 10:04:00
Postat av: Emma

Natten var skön! =)



Lina, jag kommer ihåg att stackars pandis fick sitt huvud avbitet av Ebba....ren slakt! :D

2012-02-09 @ 14:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback