Little miss Sunshine

HEJ


Jag har just ätit ett par skedar gröt och det var smaskens! Jag gapade som en fågelunge.

Hon har fått prova en halv tesked ett par dar och det har inte varit så intressant, men idag helt plötsligt gapade hon som aldrig förr och blev förbannad när jag tog bort skålen.
Hon är alltså precis som sin far. Wille blev kallad för slasktratten på dagis och "The vacuum cleaner" (=dammsugare=suger rent allt för er som inte hängde med ;) ) av min morbror.
Jag är också ett matvrak men med en ovana att ALLTID lämna kvar nåt på tallriken. Till min sambos stora förtret såklart.



För övrigt var vi på babysimmet imorse igen och jag var lite nervös för att Junie inte skulle orka med riktigt för  hon hade inte hunnit ta nån powernap innan som hon vanligtvis gör runt den tiden. Men det gick så bra så. Hon tyckte nog att det var lika kul denna gång! Däremot somnade hon mitt i maten efteråt och sov sedan 2½h.
Nu har vi varit ute och gått en timme och hon sover igen ute på altanen, för min del blir det chokladpudding och kaffe nu, wille nöjer sig med bara kaffe....tråkmåns!
Ny vecka imorrn och jag hoppas att snövädret som ska bli imorrn blir milt och kortvarigt!
Vi håller också tummarna för att Familjen Andrejenko/Emanuelsson ska friskna till ordentligt så vi kan leka snart!

Oh, i skrivande stund frågar Wille om chokladpuddingen räcker till han också....haha, I knew it.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötonge <3 hoppas vi ses snart!! Kram Mia

2012-02-27 @ 22:05:45
Postat av: Emma

Det hoppas vi med! Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback