Sunday

Sunday morning...solen skiner, det har snöat en del i natt ser jag och det ser genast väldigt vackert ut ute jämfört med den gråa skiten som var igår.
Junie har somnat, efter en gråtfest som så oftast nu förtiden när det är dags att sova på dagtid...jag förstår fortfarande inte varför ungen kämpar emot så, för så himla mycket spännande missar hon ju inte direkt...
Wille jobbar och jag är dödstrött men att försöka somna en stund nu, nio på morgonen känns inte aktuellt...en promenad står på schemat när vi är redo och förmodligen blir den med mamma och pappa.

Kommande vecka innehåller änsålänge inte något speciellt, imorrn ska jag på infomöte för babysim som vi tänkte börja på, tisdag är det ju visserligen alla hjärtans dag men det blir nog inget större firande, wille jobbar och sen fotbollsträning så det blir nog jag och Junie som får pussas lite extra ;) torsdag till fredag är Wille i sthlm så det blir mycket "ensamtid" denna vecka känns det som...........segt.

Så är det nån som har nåt spännande eller bara vill ses o göra nåt skoj denna vecka feel free att haffa mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback