Ungefär såhär känner jag mig idag. Inte al...

img_7804 (MMS)

Ungefär såhär känner jag mig idag. Inte alls på humör för en ny vecka och nya möjligheter som positiva klubben skulle beskriva det. Jag har stick, svid och kli i halsen, täppt näsa och tung i huvudet. Junie har somnat bredvid mig i soffan, det blev för mycket prat om Oscarsgalan på Nyhetsmorgon för henne. Jag känner en host på gång och det känns ju onödigt att riskera att väcka henne så jag kväver den och nästan mig själv. Just nu är jag inne i en sån där kul period där jag är ful blek och varför inte med en gammal gravidpåse på magen när vi ändå är på gång? Ja ni förstår ju själva att detta inte är en tipptoppdag! Mitt hår är långt igen, jag har fått tillbaka röda torra fläckar på hakan som kliar, jag är så blek att en albino framställs som solbränd i jämförelse....Jag vill gå till frisören, jag vill handla en ny o fräsch vårgarderob, köpa nytt smink, jag vill bara förnya miiiiiiig!  Det är inte lätt alla gånger! Jag hoppas för Guds skull att ni alla har en ljusare, gladare och piggare måndagsmorgon än den här sophögen som sitter här o ordbajsar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen din känsla. Vissa dagar kan man lika gärna dra nåt gammalt över sig och gärna klanka ner på sig själv lite extra. Du får trösta dig med att ingen annan ser på dig på det viset. Du är ju jättefin och snart kommer våren o då blir det snart ett lycko-påslag:)

2012-02-27 @ 21:19:13
Postat av: Emma

Tack Sara det var gulligt! =) Vissa dagar är mer glamourösa än andra! Jag är säker på att våren kommer göra susen (och kanske ett besök hos frisören?;) )

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback