Den lilla tjejen har däckat i sängen och j...

img_5342 (MMS)

Den lilla tjejen har däckat i sängen och jag skulle kunna krypa ner i spjälsängen bredvid henne bara för att hon är så naggande god! Men det är nog fastställt att hon sover bäst själv faktiskt. Den här dagen har gått snabbt förbi, hade Emelie och sötstina här på förmiddagen, vi tog sällskap ner till stan där jag skulle gå in på bvc's öppna mottagning och väga och mäta henne .....och det hade resten av alla andra föräldralediga också tydligen så jag vände i dörren. Går ner nästa tisdag igen. Sen blev det en omväg hem. Redan onsdag imorrn, men jag längtar inte efter helgen för Wille jobbar kväll såklart. Har inga planer alls resten av veckan och det känns lite segt! Men vädret ser kasst ut och jag har inte bil så vi får la mysa hemma! Nu ska jag se klart Sveriges mästerkock, där för övrigt Willes kompis Anders har gått vidare so far....kul! Sen blir det till att sova.  Festligt!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback