God Morgon. Trött. Håret står åt alla håll...

img_7701 (MMS)

God Morgon. Trött. Håret står åt alla håll. En bebis som vaknar tokbajsnödig, så som hon gör vareeeenda morgon, tar i så det låter som hon ska krysta ut en egen bebis....när bajsandet är avklarat är hon som ny: skrattar, ler och pratar. Sen äter vi lite frukost....sen blir vi så trötta igen, hon somnar på min axel och jag ska nog ta en liten nap sittandes. Vädret är skit, men idag måste vi ta en redig promenad och sen ska jag vara så burdus och fråga om Mami och papi om dom har nån lunch att bjuda på. Dom har semester denna vecka and I love it. Wille ska kompa hem nån timme tidigare, det gillar vi också. Fika hos min mormor och morfar i eftermiddag och sen är snart onsdagen förbi! Vi längtar efter helg.


Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle önska att jag kunde komma ut på promenix också men det är kört när jag måste ta Tyra på ståbrädan = kort och ineffektiv walk. Mammsen o pappsen blir nog superglada om du bjuder hem dig på käk:D ha en bra dag!!

2012-01-04 @ 09:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback