Hej 2012!

Första dagen på ett helt nytt år - känns bra!
Jag sitter forfarande i pyjamas och klockan är 14.43, och chansen att jag kommer kliva ur den idag är inte så stor. Har haft två taskiga nätter på rad men egentligen inte tack vare en bebis utan tack vare våra nya grannar som har spelat hög musik med världens bas mitt i natten. Okej, inatt var det nyårsafton så då kunde jag inte säga nåt men i fredags natt var jag galen. Deras vardagsrum ligger tyvärr vägg i vägg med vår sovrum....Så jag har sovit på soffan två dagar nu. Morr!

Nyårsafton var lugna gatan, vi fick besök av Willes pappa på dagen igår och vi tog en promenad och åt faktiskt pizza till lunch på självaste nyår...! Sen spenderade vi kvällen hos mamma och pappa med lite plock som jag gjort till förätt och sen fantastiska lammracks med tillbehör som mamma och pappa bjöd på. Efterrätten blev klassiska vit chokladpannacotta med passionsfrukt. Jag var så trött att jag var grinfärdig större delen av kvällen och det var lite trist. Vi skålade i champagne och började spela TP men kom aldrig så långt att vi avslutade spelet tyvärr. Lite svårt när den lilla damen är med och blir liksom lite "uttråkad".
Tanken var att vi skulle gå hem efter tolvslaget men vi tog en taxi hem vid halv tolv och jag konstaterade att det kan ha varit det konstigaste tolvslaget i hela mitt liv då jag satt och pumpade ur just då ;) Charmigt...

Idag har vi rensat och städat i klädgarderoben och byrålådor. Allt för att Junies alla kläder ska få plats och diverse prylar som hon redan samla på sig. Sen var det meningen att jag skulle städa men jag bara orkar inte. Så nu sitter vi i soffan och ska snart slå på en film, "Contagion". Jag kommer sitta här resten av dagen känner jag, är så trött!
Tänkte be mina snälla fina föräldrar att passa gullungen imorrn eller så, så jag kan ta tag i den där städningen ändå. Wille jobbar vanlig tid igen så nu känns det rätt skönt att få tillbaka nån form av vardag faktiskt.

Några få bilder från helgerna som varit får avsluta detta spännande inlägg...


uppesittarkväll hos Emelie & Ulf, dom bjöd på god fisksoppa!


Junie myste till det med Maja! Kass kvalitet på bilderna då det självklart är från mobilen som vanligt..


Julaftons morgon då vi öppnar julklappar från mormor och morfar. Estella var nyfiken i en strut..


Pappa bror och Willy♥


Kärlek♥


Mami♥


Julfin bebis!


två töntar...


Det blev visst ett ombyte efter ett tag....


Agnes och Junie dejtar lite..:)


Kan hålla själv! ;)


Redo att träffa Cornelia och Lisa!

Bilder från nyårshelgen har jag inte lagt in på datorn än..

Hoppas ni har en bra start på 2012! Jag ser fram emot att få se min bebis växa och utvecklas och få vara hemma med min goding många månader till!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så söt hon är lilla tjejen. Jag är dyngslapp idag också. Jimmy storstädar och jag tittar mest på just nu och passar barnen. Längtar efter chips o dip samt jordnötsringarna som ligger o väntar i skåpet. Goo fortsättning!!

2012-01-01 @ 15:31:43
Postat av: Anna T

Jag ser framemot att se flickfavoriten växa till sig så vi kan ha massa skoj framöver :) Kram till er

2012-01-01 @ 16:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback