Hjärntvätteri

Häromdagen hade mina föräldrar fått det här HANDSKRIVNA brevet i brevlådan. Det är självklart från Jehovas Vittnen. Det stod att de hade försökt få tag på mamma och pappa för att kunna förmedla...Ha! Dom kan ju alltid försöka.




"Vad händer med oss när vi dör"? Va fan vet dom om det?!

Om det nu är nån som tillhör Jehovas Vittnen som råkar läsa min blogg så ...tänker jag inte be om ursäkt för att jag avskyr er sekt. Bara så ni vet.
Jag har skrivit om det här förut men jag kan bara inte förstå hur dom kan leva med sig själva när dom bland annat inte tillåter att man räddar människors liv vid behov av blodtransfusioner till exempel. Tänk om ett litet barn behöver blod för att överleva så ska man bara säga "tack o hej - Gud tar hand om dig nu"....?
Shame on you säger jag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha go Emma! Håller med!!!

2012-01-25 @ 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback