När Junie var liten...

Jag har totalt snöat in mig på en Astrid Lindgren visa, det är ju inte så att den är ny direkt men sen jag fick barn så känns det som den passar in på min fislisa. När Junie badar på kvällarna brukar jag spela Astridvisor från youtube på telefon....mycket bra att plaska till!




Idag blev det en förmiddag på Bergvik tillsammans med Emelie & Stina. Jag var så sugen på att komma hemifrån plus att Junie växer alldeles för fort och behövde påfyllning när det gällde lite grejer.
Båda småttingarna inledde shoppingturen genom att bryta samman på H&M så min shopping blev lätt distraherad och när jag kom hem kan jag väl inte påstå att jag direkt hade fått med mig det nödvändigaste! Stina stackarn visade det sig hade feber...men Junie, ja hon var bara Junie ;)
Eftermiddagen spenderade jag med mami. Promenad och lite mellis blev det och nu sitter jag i pyjamas redan och ska ha lite egentid, Wille tar med frökenfräken på promenad i kylan och jag ska gnaga på salta pinnar och läsa Vi föräldrar som min söta papi hade lagt i brevlådan!

Idag fick jag även ett jobb. Det är ju såklart något man ska vara glad över! Och det är jag väl på ett sätt men till saken hör den att det är en tills vidare anställning på 75% i vikariepoolen, så plus i kanten för att det är en fast anställning, minus att det fortfarande innebär att jag måste flänga runt hit o dit. Men men, ett steg i taget.

Men först ska jag vara hemma mååånga månader med the love of my life!



Kommentarer
Postat av: Anna T

Grattis till jobbet :) Kram på er

2012-01-23 @ 18:30:17
Postat av: Sandra J

Grattis till jobbet:)

2012-01-23 @ 18:38:49
Postat av: Jessica

Härligt att ha trygghet med jobb! Ännu härligare att få ännu mer tid med ditt lilla hjärta :)

Postat av: Frida

Stort grattis!!!!!kram

2012-01-23 @ 22:00:18
Postat av: Sara

Stort grattis till det:)

2012-01-24 @ 01:54:53
Postat av: Emma

Tack ska ni ha :D

2012-01-24 @ 19:48:10
Postat av: Maria

Grattis! Det var ju det jag sa att du skulle få det! Men jag tror inte att du kommer att behöva flänga så länge. Du får nog vara på ett ställe snart! Grattis igen!

2012-01-24 @ 20:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback