Full rulle

Hej dagen som gick i ett!!
Nu är jag slut som artist efter håll i gång ett par timmar. Natten gick bra trots en sliten liten stumpa igår. Alvedon kan göra susen! Hon kändes pigg och alert imorse men längre fram på förmiddagen kändes hon varm och var gnällig så jag tog tempen och då hade hon 38,2. Vi klädde trots det på oss ordentligt så hon fick sova i vagnen och det fortsatte hon med i ytterligare två timmar när vi kom hem så nu har hon nyss vaknat och myser med sin pappa som skojar och är så kul! Tror minsann det redan är en pappas tjej! Febern var borta nu men så fick hon alvedon innan promenaden så vi får testa sen ikväll igen. Medan Wille grejade med räkningar och andra pappersgrejer så åkte jag och handlade. Det tog sin lilla tid. Vi har bestämt att vi ska testa Maxis matkasse från o med nästa måndag. Bara för att testa liksom! Verkar smidigt. Så nu ska vi äta ur frysen lite men det behövs ju ändå alltid tusen saker. Efter handlingen har jag städat som en tok. Eller ja...städat har jag gjort iallafall :D
Wille var ledig idag och det var väldigt skönt i och med att lillfisen inte har varit på topp och så hann man med lite saker som legat på hög.

Imorrn är det redan onsdag!

Lägger in ett par bilder från bl.a helgen som gick.

Junie och jag lyssnar på lite dunkadunka musik ;)

 

God morgon!

 

Puss

 

Sova är kul..

 

Såhär heta är man som spädisföräldrar :D

 

Pappa kan vara det roligaste jag vet.

 

Och så var vi på 85-års kalas och farmor och mami hade lika blusar dagen till ära♥

 

Sen for vi vidare på 30-års kalas!

 

 

 

 

 

 

 

Dagen efter gav vi varandra lite egentid och jag valde att åka hem till mamma och pappa, lägga mig på sängen med värmedynan under mig, salta pinnar i hand och läste "Avig Maria" :)

 

Såhär spenderades större delen av eftermiddagen igår, sovandes som ett litet paket.

 

Framåt kvällen var jag lite piggare och bjöd på några leenden!

 

Likaså i morse ;)

 

Full kyl - skön känsla

 

Frukt är ju nyttigt, men vad är ett fruktfat utan choklad?

 

Ja så mycket mer än så var det inte just nu...det händer inte så mycket! Hoppas att Junie är piggare imorgon.

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Sara

Å så roligt med massa bilder!=) Ni är allt visst heta spädisföräldrar! Du måste rapportera om matkassen sen. Vi har snackat (ja men det räcker inte för att få tummen ur) flera gånger om att vi ska ta såna eftersom jag inte tycker att det är så kul med matlagning och det beror väl delvis på taskig fantasi så att det alltid blir samma. Om jag får hem lite recept kanske det blir liite roligare!

2012-01-31 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback