Wille är i väg på sitt nya "uppdrag" som f...

img_9362 (MMS)

Wille är i väg på sitt nya "uppdrag" som fotbollstränare för ett P95 lag, Junie somnade som en stock efter en dag med endast kortkorta sovpass då och då så hon var helt slut. Här sitter jag och är sjukligt trött och samtidigt ett uns av rastlöshet. Ska sätta mig och kolla på suburgatory tänkte jag, på datorn eftersom när det går på tv ikväll sover jag med största sannolikhet! Imorrn ska jag städa och hoppas på ett skinande hem när jag är klar. Imorrn kväll får vi middagsgäster! Hanna och Tove kommer hit och det ska bli mysigt. Wille ville fixa käket och inte mig emot. Torsdag blir det föräldraträff och fredag .....ja det tar vi en annan dag!  Apropå ingenting, men min lilla bebis som är två och en halv månad nu har fått dille på att "spotta", eller dreglar på ett udda sätt, hon liksom framkallar det själv med små bubblor i mungipan....nån som känner igen det?! Är det inte lite tidigt att börja dregla redan eller är jag helt fel ute? Hon är även fixerad av tv:n! Jag försöker dock att vända henne ifrån den så mycket som det går men när hon lyckas titta så är hon helt paralyserad och pratar med tvn. Hon brås redan på sin mor! :D Najt najt.


Kommentarer
Postat av: fia farkas

Malte läcker som ett såll! och det har han gjort länge, och han gör bubblor, mycket och ofta! Nu väntar vi på tänder för han gnager sönder sina knogar...

2012-01-17 @ 21:22:46
Postat av: Kusin-vitamin

Hej! Agnes dregglar hela dagarna o har konstant bubblr på läpparna. Måste ha handduk tillhands hela tiden! Hon gillar tv:n oxå! Kommenterar nyheterna medan jag halvsover på morgonen..,

2012-01-17 @ 21:32:59
Postat av: Emma

Skönt att höra att hon är "normal" ;)

Kram på er.

2012-01-18 @ 15:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback