Den här busfian o jag har just tagit en re...

img_0007 (MMS)

Den här busfian o jag har just tagit en redig promenad, med baktanke att hon skulle sova såklart. Hon har lärt sig att sätta sig upp själv och det är det ENDA hon ska göra oavsett om ögonen står i kors på henne eller inte. Men efter tjugo minuter av promenaden var det dags att sova trots allt och jag la ner henne och hon somnade direkt. Sen resten av vägen satt hon sig upp tre gånger, I SÖMNEN! Snacka om ihärdig. Nu är de bara en dag kvar innan det blir helg o denna sega vecka är över. Imorrn ska mamma, pappa o jag ta med Junie på utflykt till mariebergsskogen o det ska bli himla mysigt att göra nåt annat än drälla runt hemma. Om ca en vecka åker vår lilla familj till Koster en vecka och jag tror det är dags att göra en "liten" packlista. Kan behövas en del när man bor på en ö utan nån direkt matbutik osv. Jag längtar nästan ihjäl mig faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Sara

SÅ söt hon är=) Hoppas att ni får superväder på koster. Vi sticker till Varberg på TÄLTsemester på onsdag. Jag vet att jag inte kommer att vara på det bästa humöret om det pissregnar och att tvingas sitta i ett fuktigt tält pallar jag inte;D

2012-07-20 @ 12:33:09
Postat av: Madde

Vilken söt mössa! Vart är den köpt? Puss

2012-07-21 @ 00:37:30
Postat av: Anonym

Åh sara, jag förstår dina känslor inför tältsemester! Håller tummarna för att solen gassar! =)



Madde, det är ingen mössa det är ett pannband :D Mamma och pappa hade köpt det i tyskland, tillhörande ett set med tischa och shorts!

2012-07-21 @ 22:06:03
Postat av: Madde

Hur snyggt som helst iaf:)

2012-07-24 @ 17:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback