Här bor vi. 10 kvm! Finns det hjärterum fi...

img_4183 (MMS)

Här bor vi. 10 kvm! Finns det hjärterum finns det stjärterum Känner mig liiite lurad dock, i annonsen stod det mulltoa i byggnad bredvid, dom glömde dock säga att mulltoan står i ett utedass. Dom som känner mig VET hur mycket jag avskyr utedass då jag har den värsta tänkbara spindelfobin samt andra äckliga insekter som älskar skithus! Så blä för det. Annars bra! Idag är det jättefint väder men resten av veckan ser sådär ut. Blir det för tråkigt packar vi väl hem oss, inget är hugget i sten! Men eftersom solen skiner så ska vi se om vi kanske går ut o käkar idag, gäller o passa på!


Kommentarer
Postat av: Sara

ser jättemysigt ut. Hemskt med utedass, håller med;)men utedasset såg ju rätt gulligt ut iaf!

2012-07-31 @ 08:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback