Idag har jag och Emelie varit på Smultrong...

img_8388 (MMS)

Idag har jag och Emelie varit på Smultrongården norr om Örebro, lite som "Lev vackert" här i Khamn. Väldigt charmigt ställe med otroligt fina inredningsprylar om man gillar shabby chic, romantisk stil, lantligt ja osv. Jag är inte en slav när det gäller dessa men gillar små detaljer här o där. Tyvärr var väl inte plånboken riktigt på samma nivå som mitt shoppingbegär men ja det blev två söta tyghjärtan och två fina knoppar till Junies garderobsdörrar från IB Laursen (stavn?) vi fick också gott fika i magen innan vi tog en "snabb" sväng förbi marieberg o tog en lunch och strosade runt lite. Skönt att bara vara Emma & Emelie ett tag! Junie har haft en heldag med sin pappa o dom hade bara tagit det lugnt i skruttvädret. Hon är en riktig pappagris den där lilla. Skiner som solen så fort hon får syn på honom. Men kom ihåg att det var "mamma" hon sa först! ;) Ska återkomma med bildinlägget jag påbörjade igår, det får bli imorrn! Nu ska vi se de sista minuterna på Game of thrones-spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback