Klara färdiga gnäll!

Jaha då var hon här igen då bitterbrittan.....Nej men allvarligt varför är det inte lag på att ALLA har semester mellan juni och augusti?! Den här veckan känns som cement! Det jag hade att se fram emot denna vecka var dejten med Anna idag, och dejten med Mia på onsdag och båda blev inställda! Anna ligger hemma o är snörvlig stackarn, som dessutom ska till Turkiet på onsdag. Men jag är ju universums bästa på att tycka synd om mig själv så just nu är det supersynd om mig! Wille jobbar långa dagar och jag är så himla less på att mitt annars underbara barn matstrejkar - och värre har det blivit för nu vill hon knappt ha gröt?! Jag gjorde egen korvstroganoff till henne förra veckan och det gick ner ett par skedar några dagar, igår gjorde jag egen köttfärsås till henne men det gick inte. Barnmat tittar hon inte ens åt. Så snart har jag inga mer alternativ på ätbart?! Det är numera dagarnas stora problem och bara det gör mig trött o grinig. Jag tycker det är mysigt att vara mammaledig och längtar inte speciellt mycket efter att jobba, men vardagarna är galet långa ibland och man saknar vuxentid. Jag känner också ett stort behov av att få komma iväg och bara vara JAG en stund, skulle vara roligt att göra nåt med tjejkompisar, inge märkvärdigt bara gå ut och ta några glas vin och vara hemifrån. Funderar på om jag ska bjuda hit några av er vid tillfälle under sommaren men ni är ju så jäkla utspridda! Jaja, om någon av er skulle vilja ha en trevlig kväll eller va fan varför inte två kvällar nånstans så kan ni ju säga till mig så jag vet att jag inte är ensam i världen om att känna såhär just nu ;) Till råga på allt har jag en gigantisk finne i ena ögonbrynet som gör att jag ser misshandlad ut, ni kan ju tänka er själva va hemskt jag har det!



Kommentarer
Postat av: Anna T

Idag kom vi pigga och glada och fick en härlig eftermiddag i ert sällskap :) Kram

2012-07-10 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback