T.r.i.s.t.e.s.s

Fy farao för den här sommaren när det kommer till vädret! Kan det bli mer ostabilt eller? Så...då har vi klarat av den obligatoriska "klagapåvädretbiten"...

För övrigt såg jag en riktig chickflick häromdagen, ni vet ungefär som Dear John, Remember me, The Notebook osv. Lite fjärilar i magen och feelgoodstämning. Så vill ni se en film ifred från era karlar och inte behöva överanstränga hjärnan kan ni se "The Vow". Att Channing Tatum dessutom är lite lätt ögongodis gör inte saken sämre!

Jag ser fram emot den 18 augusti när The hungergames släpps på DVD också, jag har redan bokat in pappa på en filmdejt! Jag ska påbörja andra boken i skrivande stund så det blir spännande.

Två veckor kvar innan Wille går på sista semestern och jag tycker att tiden står still. Ska försöka göra nån utflykt med mamma och pappa och lillstrumpa innan veckan är slut så vi gör nåt kul iallafall.

ZZZZzzzzzzzzzzzz......!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback