Fler fina presenter! Känner att jag firat ...

img_6508 (MMS)

Fler fina presenter! Känner att jag firat min födelsedag 3 ggr nu, känner mig bortskämd! Just nu ligger vi i sängen, Junie sover o jag "surfar" runt på diverse. Har fått tillbaka mitt karpaltunnelsyndrom dock och det är otroligt störande, mina händer fixar inte riktigt att ligga o greja med mobilen eller hålla i min tunga bok osv:(  väntar förgäves på att solen ska titta fram, så man kan få en skön promenad i solsken i stället för mulet och storm som är standard nuförtiden. Inga andra planer för dagen finns än sålänge. Nästa vecka har Wille semester o det ser vi fram emot!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fiiina presenter! Hur många tallrikar blev det? Skoj med nya fina saker:)

Postat av: Emma

Det blev 4 tallrikar och 4 koppar!:)

2012-06-21 @ 10:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback