Idag har vi vägt och mätt min älsklingsbeb...

img_2612 (MMS)

Idag har vi vägt och mätt min älsklingsbebis! Hon är lite längre än medel (lite roligt med tanke på att både Wille o jag är pygméer) så idag mätte hon 77cm och vägde 9,1kg. Fick lite tips o råd kring maten och även med dina tips Jessica så hoppas jag att hon snart äter mat igen! För stunden misstänker jag att det är nån mer tand på gång alternativt nån fas ....eller så är hon bara sliten efter en rejäl förkylning men hon vill helst bara vara på armen o idag har hon brutit samman så fort man satt ner henne själv typ och gråter när hon ska sova, gråter när hon vaknar osv. Kände lite i munnen men kände inget speciellt, däremot började hon nästan gråta när jag var där o peta så ja det visar sig väl! Hatar när hon inte är i form min lilla stumpa. Emelie o jag var ute o gick en timme ikväll, behövligt! Nu stirrar Wille o jag på en kass film "The intruders", se inte den...Igår däremot såg vi "En gång i Phuket", jag som ogillar svensk film tyckte den var underhållande!  Hoppas vakna på rätt sida imorrn och utvilad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback