Igår firade jag min födelsedag i efterskot...

img_3066 (MMS)

Igår firade jag min födelsedag i efterskott med Willes familj, och fick fina presenter! Bl.a de här tallrikarna och kopparna från Rörstrand som jag önskat mig från svärmor och Åke. Så nu ska jag se till att köpa på mig så jag får min samling! Wille tycker att det är "jättejobbigt" att dom är rosa men jag älskar verkligen lingonmedmjölkfärgen! Jag vet inte hur man lägger upp fler bilder i ett mobilinlägg om det ens går? Så det kommer bli en del collagebilder framöver då jag avskyr att föra över bilder på datorn osv det tar ju sån tid! Veckan har iaf startat lugnt, Junie o jag har mest myst runt hela dan. Vart fasen är sommarvädret?! Det är sjukt deprimerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback