Usch idag har jag vaknat på fel sida. Sådä...

img_1082 (MMS)

Usch idag har jag vaknat på fel sida. Sådär så det känns som jag är en fara för allmänheten. Varför vet jag egentligen inte det bara kändes ända ner i tårna imorse TIO ÖVER FEM när Junie tyckte att det var morgon, jag riktigt kände hur jag ville krypa ur mitt eget skinn. Inte kul alls! Wille har semester nu i två veckor o det är såklart jätteskönt!! Tyvärr är dt alltid massa annat tråk som man ska hinna med då, det är fasadmålning, rensa o greja o åka till tippen, organisera källarn lite, få lite mer ordning hemma ja osv. Men vi har bestämt oss för att ta en mini-mini semester torsdag-söndag denna vecka så på torsdag åker vi till Varberg, bor på hotell en natt o myser till det. Jag har faktiskt aldrig varit där. Sen på fredag åker vi till brorsan o Elin i Ystad o stannar helgen ut. Varken Wille el jag var sugen på en storstad utan vill bara ha fin omgivning och miljö att strosa runt i. Kanske blir det en sväng "förbi" Kalmar med för att säga hej till Willes mormor och morfar. Idag önskar jag att jag kan ta mig i kragen o ignorera det dåliga humöret och baka lite bröd och en banankaka på de prickiga äckelbananerna som ligger här o skräpar. Sen borde jag ta världens längsta promenad alternativt springa ett varv runt jorden för att göra av med lite skräp jag stoppat i mig och kanske även göra av med lite dålig energi....! Tur att hösten är här iaf! Inte konstigt man känner sig irriterad. PMS hej från mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Man har vissa "urrk-dagar" ibland men hoppas att den här blir kalasbra och att solen tittar fram mer än 5 sekunder åt gången!! kram från brudarna i strålningstorp (idag Östermalm)

2012-06-26 @ 11:21:47
Postat av: Emma

Nu skiner solen och vi lägger urrkdagarna på hyllan! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback