Det här monstret o jag ligger o slappar me...

img_1153 (MMS)

Det här monstret o jag ligger o slappar medan Junie sover en kortis. Hon har sovit så bra ett tag nu på nätterna, det märks skillnad sen vi började med gröt på kvällen men ibland kommer det små bakslag vilket inte gör speciellt mycket, men i natt vaknade jag vid halv två av att hon ligger och "pruttar" med tungan högt och lågt och hon slutade tamejfasen inte! Tillslut blev hon gnällig och ville inte somna om så hon fick lite mat men det märktes att hon egentligen inte var hungrig. Tillslut somnade hon väl om men vid fem var det dags igen och en kvart senare gav jag upp och gick upp för dagen. Idag ska vi åka med Emelie och barnen hem till Sara i Kga på en liten playdate för både stora och små! Ska bli väldigt trevligt. Sen är det kontraktskrivning som gäller för oss! Men först en dusch och hårtvätt annars vill nog inte Sara släppa in mig hos henne för det liknar mer en smörbytta än nåt annat! Mums!;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Smörbyttor är varmt välkomna även dom;D

2012-03-29 @ 11:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback