Going back to my roots...

Vi har gått och blivit med radhus. Igen vill säga, vi bor ju redan i ett.
Men detta är sissodär fyra rum och kök istället för två rum och kök.
Vi är G.L.A.D.A!

I slutet av veckan skriver vi kontrakt och det kan hända att priset blev något saftigare än vi tänkt men det känns rätt ända in i hjärteroten. Junie får äntligen ett eget rum och jag kan börja läsa i sängen igen! Yay ;)
Man kan säga att jag flyttar hem igen, då radhuset ligger i samma förening som mina föräldrar bor. Tänk att den där navelsträngen bara blir kortare och kortare hela tiden.....!
1 juni är det tillträde och då har även mina päron bott där i 30 år, jag var typ två eller tre dagar gammal när dom flyttade in så detta måste ju vara ödet.....Cirkeln är sluten! :D

Det är väl tänkt att alla rum ska få sig en uppfräschning av väggar och tak, jag vägrar att låta Junie ha ett rum med en bård med kinesiska tecken...Jag har redan sett ut en tapet till henne sen har jag ungefär en miljard andra idéer men jag har lovat min kära sambo att allt ska få ta sin tid och inse att allt inte sker över en natt....Jag är ju en sån som helst vill ha allt gjort igår. Köket är iallafall jättefint så det förblir intakt, så även badrummen. Jag kommer nog lägga ut före & efterbilder så får ni se...om ni vill dvs! Ni är så blygsamma härinne tycker jag ;)

Nu har jag spenderat förmiddagen med att gömma allt krafs vi har för det kommer en mäklare hit snart och ska fota lite för eventuell försäljning på hemnet. Så känner ni nån som vill "ha" en superfin tvåa i khamn, radhusformat med uteplats på framsidan (kvällssol) och stooor altan på baksidan (morgonsol!) och nära till det mesta så säg till dom att hålla utkik kommande vecka skulle jag väl tro att det blir av.

Hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Anna T

Grattis igen!!!! Vi hjälper gärna till med allt :) Kram på er

2012-03-27 @ 11:42:22
Postat av: Sara

Ja men självklart vill vi ha pics här=) Skitkul, stort grattis och bättre område går ju inte att bo i;D

2012-03-27 @ 13:00:21
Postat av: Maria R

Grattis Emma! Underbart roligt för er! Kollade in det och det är jättefint, köket är ju underbart ju. Kram!

2012-03-27 @ 22:20:08
Postat av: Emma

Tack söta ni!

2012-03-28 @ 08:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback