Junie testar hoppgungan!

Här bjuder jag på ett litet klipp från dagen, Wille pratar bebisspråk och jag låter som vanligt som Gulletussan....det här med att se och höra sig själv på film är ingen höjdare. Men Junie är ju söt iaf! Och jag lovar att inget barn kom till skada under videon även om det ser ut som hon blir gungad för livet! ;)




Vi har utöver hoppgungan haft djupa konversationer med lite kompisar...

Jag känner mig halvhängig med tryck i öronen, huvudvärk och lite småtäppt i näsan, tån känns okej. Så imorrn hoppas jag på mer energi!
Wille & Linus sitter bredvid och kikar på hockeyn så här har det inte gått o se Mästerkockarna eller Greys ikväll men jag överlever det med.
:D

Najt najt



Kommentarer
Postat av: Mia L

Snygg hoppgunga, var har ni köpt den? =)



Gunga på! Stina älskade att bli gungad högt och gärna snurrad på också!

2012-03-21 @ 21:30:25
Postat av: Sara

Ahh sötnosa:)

2012-03-21 @ 22:16:41
Postat av: Emma

haha jadu Mia, det var ett hyggligt par som var och levererade den! :)

2012-03-23 @ 19:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback