Skogsfamiljer & Gnäll

Kusin Lina, om du ser detta:

Känner du igen de här?


När vi var små hette dom Skogsfamiljerna, eller åtminstone kallade vi dom för det. De här heter "Sylvanian families". När vi var små lekte vi med dom jämt, eller iallafall jag gjorde det och jag älskade det! Jag minns när vi var på koster och gjorde små hem till dom i bergsskrevorna och hemma gjorde jag små lägenheter i en gammal hylla som mamma hade. Jag hoppas att Junie kommer att älska sånt här med (om inte annat ska jag pracka på henne lite...) det slår dockor och bilar med hästlängder ;)

Min lilla donna har inte varit sig riktigt lik ett par dagar, smågnälligt mest hela tiden och hon som vanligtvis brukar vara relativt lättunderhållen vill helst bara stå upp i knät om ens det. Allting är roligt i två minuter ungefär. Hon har inte direkt haft nån feber men varit lite avslagen. Idag är första dagen som jag tycker hon har varit lite mer som sig själv även om hon känns lite ostabil i humöret, hon kan liksom nästan skratta o gråta samtidigt.
Nu sover hon ute och jag hoppas verkligen hon sover länge, för sin egen skull för hon sov bara en halvtimme i morse och det går inte för sig!

Fick just ett sms från Wille att han slutar halv tre idag istället för kvart över fyra, och det glädjer mig för kl 17 har han fotbollsträning så då hinner vi ses lite emellan! Imorrn är han ledig och vi har storstädning på agendan, handling och på kvällen har vi bjudit hem familjen Andrejenko/Emanuelsson på "After Work" :D

Tror det blir en bra helg detta!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men ååå dom där lekte ju jag också med!!!! :) hade helt glömt bort att jag hade såna. De var jätteroliga att samla på:)

2012-03-15 @ 14:10:12
Postat av: Emma

visst var dom! :) Jag tror min bror sa att han sett dom i London när dom var där nyss, så man kanske borde börja samla igen? ;) För barnens skulle då såklart.................

2012-03-15 @ 14:23:32
Postat av: Gustav

Fanns alla dessa på Hamleys....

2012-03-15 @ 16:44:18
Postat av: Sara

Ja såklart! För barnens skull förstås!!;)

2012-03-16 @ 00:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback