Strålande

Fantastiskt väder - vilket lyft i tillvaron tycker jag! Man blir liksom 10 kg lättare när solen skiner. Emelie och jag möttes upp på stan imorse, gjorde lite shopping till de små och sen spenderade vi en längre stund på öppna förskolan innan vi tog en promenad i solskenet, vi pausade dock mitt i med en kaffe och chokladboll! :D
Var skönt att spendera hela förmiddagen hemifrån faktiskt, man kan ju bli lagom trött på sina egna "fyra" väggar..

Imorrn har jag ingenting planerat förutom promenader i solskenet! Skulle vilja önska mig en sovmorgon också....men Junie har gett upp allt vad sova länge heter....inte för att hon nånsin har sovit länge på mornarna men det här med att börja vakna till mellan 4-5 är mindre kul tycker jag. Tur jag är pensionär och sover när klockan är 21.30 på kvällarna! I lördags hade jag ett smått bryt på våra idioter till grannar som har en tendens att spela så jävla högt och jag har pratat med dom om det och det har varit lugnt ett tag men jag antar att melodifestivalen var deras bästa fest nånsin för jag hörde liksom texterna på låtarna genom väggen, tyvärr har vi vårt sovrum vägg i vägg med deras vardagsrum. Det slutade med att dom lyckads väcka Junie och jag sov på soffan! Wille har lovat mig att prata med dom innan kommande helg för det där gör jag inte om igen. Respektlöst...

Nu ska jag nog se ett avsnitt av Once upon a time innan jag ska sova...är så sjukt trött så jag dör snart.


Junie har fått en gåstol, som är på tok för stor än sålänge så hon når ju inte ner till golvet men jag fick ett bra pris så jag passade på. Hon får testa korta stunder i taget och trycka lite på speldosan som är skojig!


Lilla hjärtat!


Babysim!


Liten knubbsäl :)


Kommentarer
Postat av: Linda Jansson

Hon är så söt att jag går sönder lite ;)

Postat av: Sara

Håller med Linda:) såg dig och Wille igår på väg hemåt vid 17-tiden. Jag åkte förbi i bilen typ mellan er och netto. Håller med om vädret. Det pirrar nästan i kroppen av glädje över att vintern äntligen gett upp:)

2012-03-13 @ 13:58:28
Postat av: Emma

Ja lite söt är hon allt, men jag är ju partisk...:) Linda nu får du o erik skaffa en snart som man kan få klämma lite på :D



Sara åh då såg du oss när vi tog vår superlånga promenad till netto...! Det skulle bli en lite längre promenad men det var så kallt efter att solen gått ner att vi inte kom längre =D

2012-03-13 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback