Tlöött....

Jag är så galet galet trött just nu, så att sitta uppe tio minuter till för att se Desperate Housewives känns avlägset...Jag är normalt sett den mest lättväckta personen på planeten, men inatt vet jag inte vad som hände. Hann väl sova en kvart innan jag nånstans hörde att Wille kom hem från jobbet och att han gav mig en godnattpuss sen försvann jag in i sömnen igen och dealen för natten var att Wille skulle ta Junie första "passet" och jag andra. Jag brukar ändå vakna när han tar o matar henne osv på nätterna och är den som somnar om sist! Men vid fyra när jag skulle ta Junie (snälla barn sluta ät två gånger per natt!) insåg jag att jag måste sovit som en stock för jag hade inte vaknat en enda gång innan det, vad jag kan minnas iaf. Skönt! Hoppas på bra sömn inatt med och att tån inte gör allt för ont. Just nu känns det hoppfullt. Istället har jag huvudvärk...jag började kolla på "The awakening" och den var alldeles för spökig för att sitta o se själv just nu kände jag....inte konstigt jag drömmer konstigt som bara sitter o kollar på zombieserier och spökfilmer....!
Wille är på träning men kommer väl så småningom.....
Desperate Housewives var det ja.....tycker egentligen att det är urtrist men det är ju sista säsongen så då vill man ju se den ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback