Stressigt

Hejsvejs fredagkväll.
Ni sitter väl nerkurade under filten i soffan med handen i godispåsen framför Let's Dance va? Vi har just klämt i oss en köttbit med en god sallad med bl.a mango & halloumi plus en klick sås. Nu visas visserligen Let's dance på vår tv, men jag tittar bara med ett halvt öga för jag tycker mest det är pinsamt. Godiset består ikväll av grönsaker och dipp....och kanske en hel del choklad.

Den här veckan har varit väldigt stressig av nån okänd anledning. Det känns inte som jag har hunnit sitta ner i stort sett, och jag misstänker att jag har fått bröstbensinflammation igen, fast denna gång på höger sida. Sist jag hade det var när jag skrev mitt examensarbete när jag dels satt vid datorn mycket men också stressade en del. Har det inte blivit bättre under helgen så får jag nog slå en signal till min polare doktor Simonsson. Känns som jag springer där en del! Men just när det kommer till ens bröst så blir man lite på helspänn.
Men nu ska jag inte prata mer om mina bröst, det känns ju lite väl ingående eller vad säger ni? ;)

Under veckan har vi iallafall skrivit kontrakt på radhuset och vårt ligger nu ute på hemnet. Så ta en titt vet'ja!

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-karlsholm-karleksforsen-kristinehamns-kommun-forsgatan-3-3687478

Igår var vi hos Sara, och det var väldigt kul att ses! Tyvärr känner jag mig alltid lätt disträ när man ses med barnen, eftersom Junie är såpass liten så blir det ju koll på henne i första hand. Längtar till att hon kan sitta själv! Hoppas iallafall att det kan bli fler gånger, och kanske även nån träff bara vi tjejer utan barn, gå ut och käka eller så kanske? :D
Usch det där lät ju som om jag inte gillar barn? Ja men det gör jag ju såklart.

Nu är det iallafall äntligen helg. Junie har blivit rätt så förkyld och snoret har runnit nerför näsan idag men jag hoppas att det stannar där o inte blir värre. Vi har inga direkta planer under helgen, Wille har match imorrn kväll och det känns lite surt. En lördag kväll halv åtta liksom, vem fasen vill spela match då?
Det verkar som det ska bli skruttväder så det får nog bli en lugn och skön helg utan stress.

På onsdag fyller Wille 30! Så nästa helg blir desto mer fullspäckad med hela hans familj på påskafton och kanske ett besök av Tobbe och Mickan på söndag.

Lite bilder får jag väl lov att klämma in också.




Lily & Junie "bondar" lite ;)




Sötnötter! Och väldigt kass bildkvalitet!


Jag är allergisk mot hårband på sånahär små som saknar hår...men jag kunde inte låta bli. Hon påminner om en liten städtant från 50-talet :)


Lillsmulan somnade gott hos pappa INNAN kvällsmaten....blir intressant o se när hon vaknar..

Nä om jag skulle ta o ge mig med det här för kvällen.
Heej.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tummen upp för: choklad, tjejmiddag och bilder på söta ungar:) sjääääälvklart sitter jag bänkad framför lets dance;) jag är tjejen som äälskar att titta på det:D La Camilla fick mig att bli lite nervös för det såg ut som om hon skulle få ett breakdown när som helst!

2012-03-30 @ 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback