Ni vet såna här små blomsterarrangemang? D...

img_4226 (MMS)

Ni vet såna här små blomsterarrangemang? Det syns inte här men den lilla krukan är hjärtformad o jag fick den av min faster när Junie föddes, så vi kan ju säga att det är Junies blomma! Hur som helst, jag har inga gröna fingrar, jag har inte ens gröna tår om vi säger så. Och sådana här små grejer brukar jag ha ihjäl ofrivilligt efter en kvart ungefär så döm min förvåning när den söta lilla saken fortfarande lever och dessutom frodas efter 6 månader! Är inte det magi så säg?! Vad hemligheten är? Vattna sporadiskt och säg högt hur stolt du är över att den växer. ;D Nu ska vi göra rent vår soffa från katthår och troligtvis blir vi sofflösa idag och hur vi ska klara oss utan söffa i ca tre veckor vet jag inte men jag gissar redan nu på att vi kommer att sitta i badenbadenstolar ett tag framöver. Oh how I love to move.  Sayonara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback