Oh lord.

Min kväll består av en godispåse, pyjamas & game of thrones. Jag fick en ny mamatidning i brevlådan idag med men den får vänta till en annan dag, jag är för trött för att ens hålla i en tidning. Junie somnade redan 18.30 och då hade jag dragit ut på det länge....hon var så trött och sliten med lite sömn på eftermiddagen och så var vi i badhuset på förmiddagen men redan där var hon trött....så det var inte vårt bästa badhusbesök. Vet inte om hon sov dåligt i natt men drömt måste hon ha gjort iallafall för vid fem vaknade både jag och Wille med ett ryck av att hon skrek rakt ut och jag hittade henne på tvären i sängen..

Wille har nu skrivit på för sitt nya jobb som han fått, och han börjar där om ett par veckor. Den här gången blir det gruppchef på Telia istället för Transcom, med andra ord Karlstad istället för Karlskoga. Jag tror det blir bra! Bättre lön bättre förmåner och bättre stad ;) Jag önskar jag kunde säga bättre tider med men det är tveksamt.

Igår var vi hos Madde & Pär som har fått sina tvillingar (grattis igen!), Alva & Emil. Jisses amalia va små dom var. Så söta och så små, jag vågade nästan inte ta i dom. Men det kunde jag ju inte hålla mig ifrån såklart :) Jag hoppas vi får till en dejt till snart.

För övrigt är jag i ett tillstånd av rörigt i hemmet rörigt i själen rörigt överallt. Känns som jag står still fast jag har tusen saker att göra, framför allt packa och få ordning på saker o ting men jag kommer ingen vart. Skittråkig känsla if you ask me.

Imorrn är det redan torsdag och om vädret är som dagens så lär vi väl inte gå utanför dörren annars hoppas jag på en promenad, och sen kommer mamsen när hon slutar jobbet.

Ja av detta inlägg förstår ni kanske varför jag inte bloggar så mycket just nu, jag är ju inte superkul direkt! :D

En annan tjej som är desto roligare !









En helstöllig tjej för det mesta!

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch tiden går så fort. Våra små blir stora på nolltid! Om en månad exakt blir Lily ETT år!!!!! Junie är toksöt som alltid.

2012-05-09 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback