Wishlist part two, den dyrare varianten!

Ja ni trodde väl inte att förkläden och blommor var det enda jag önskade mig? Åh nej, några få saker till högre pris har jag också på listan, man fyller ju bara 30 en gång har jag hört ;) Och önska är gratis!


Ja nu är det dags, lite sent kanske men nu vill jag börja samla servis! Men usch va trist att köpa själv så vad är bättre än att önska sig? Jag har spanat in denna serie från rörstrand nu på morgonkvisten (var det den du pratade om emelie?) Den heter Swedish grace och i färgen "Ros". Den här gången skulle det vara kul om jag ägde mer än 3½ tallrik som det brukar bli när det gäller mig.


Här är hon igen, Hedda. Hon bor på Åhléns.


En hotellnatt i en härlig stad, just nu längtar jag efter Göteborg alternativt Malmö. Kanske Helsingborg? För mig och en "vän" ;)


I år vill jag verkligen till PiP! Dyrt är det ju dock. 1500 pix för alla fyra dagar.
Men hörrni, i år kommer ju liksom Kent, Lars Winnerbäck, Deportees, Weeping Willows, Timbuktu, Den svenska björnstammen mfl. Jag skulle "nöja" mig med fredag & lördag dock, fyra dagar är inte nödvändigt. Däremot skulle jag vilja att det ingår barnvakt, och sovmorgon ;) Åh den som ändå fick ränna runt i sommarkläder med en öl eller två i hand och känna sig som 25 igen ;)



Jaha nu står det still igen men det här kan ju bli en spännande följetong ända fram till 2 juni!
Det kommer mera...som vi brukar säga!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det var den, vill med ha!!

2012-05-04 @ 18:06:41
Postat av: Mikaela

Grymt med Malmö eller Helsingborg ny tänk gillar jag!!!!

2012-05-04 @ 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback