Wishlist

Om en månad PRICK idag fyller jag år. Det har vi ju diskuterat förut...Samma dag som jag fyller år, flyttar vi. Så alltså, första gången på hundra år som jag fyller år på en lördag så ska vi ägna den åt att flytta, som är det värsta som finns. Det är ju såklart ingen höjdardag! Men vi får fira igen det en annan dag. Men då jag ändå inte kan låta bli att sura lite över det så har jag suttit och "önskat" mig lite saker för att må lite bättre.

Och så här ser den väldigt oavancerade önskelistan för 2012 and the big 30 ut:

Tavla från carlssoninterior.se (den har visats här i bloggen förut)

Grejer från MIO (även dessa har visats här om man kikar i inläggen från mars)

Presentkort IKEA (nömnde jag att vi ska flytta eller?)

Presentkort H&M (jag ÄR billig i drift!)

Tårtfat (helst ett fint i glas med kupa, mest praktiskt vore ett fult i plast)

Saker från gerbera serien, (gratängformar el serveringsfat)

Blomkrukor  som heter "Hjärter" från Ellos, (gärna modell stor och gärna två st)

Ljusrosa mårbacka pelargoner

"Frisörschampo & Balsam" (alltså BRA skit!)

Vita träramar i diverse former till fotovägg

Kandelaber i ”silver” eller vitt

Söta portionsformar som går att ha i ugn, minst 4 st.

Fint förkläde (tantigt va? jag fyller ju ändå TRETTIO)

 

Ja listan kan göras lång men jag har inte mer tid än så då Wille ska iväg och coacha match och jag har en dotter som ska kramas på innan det är sängdags. Spring iväg och köp nu, ni vet att jag förväntar mig minst EN present av er alla!! Hejdåochglöminteattläsadetsistamedenstorportionskoj!

 


 

 


Kommentarer
Postat av: fia farkas

Jag bara undrar när tusan vi blev så gamla!

2012-05-02 @ 20:20:42
Postat av: Emma

hahaha ja fy fan ärligt talat, jag börjar smått inse att jag inte blir yngre...kanske en smuuula ångest på det! :)

Postat av: Emelie

Haha, ja när fasen hände det?! Är ju sjukt att det är över 10 år sen som vi stod och skrek "för vi har tagit studenten"!!

2012-05-03 @ 20:52:02
URL: http://amlan.blogg.se/
Postat av: fia farkas

Det är verkligen helt galet, det konstiga är att jag inte känner mig så gammal! När vi var 20 så var ju ändå 30 lite gammalt, det började gå utför då tyckte man... :D

2012-05-04 @ 10:01:03
Postat av: Emma

för o inte tala om när man sprang på statt som 20 åring så var ju 30 åringarna som befann sig där, "lastgamla och tragiska" ;) haha, what goes around comes around!

2012-05-04 @ 10:15:59
Postat av: fia farkas

Tur att statt inte är öppet längre! väl??

2012-05-06 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback