Gaah!

What's up med mitt barn?! Den här veckan har vi typ haft en bra natt! Då sov hon från 19-05.30, sen har det varit kaos känns det som. Idag har vi varit vakna sen 04.15, uppe sen 05.00! Inte så festligt om ni frågar mig. Så nu j**lar är det nog, no more! Den här helgen blir det hårdhandskarna på, om vi uppnått resultat får ni se efter helgen om vi överlevt vill säga. Jaja det är ju fredag iallafall, alltid nåt! När Junie vaknar (ja nu passar det att vara nöjd glad och trött) tänker jag styra mot lekverkstan för att sysselsätta oss ett tag. I eftermiddag får vi nog lov att ta en sväng till stan och bibblan. Helgen är oplanerad, jag hoppas på lugn och ro, fint väder, bra film och gött käk! På söndag är det fars dag, o det får vi fira! Glad fredag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sömn eller ej, tok-söt är hon iaf:) trevlig helg!!

2012-11-09 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback