Juligt

Jag har fått sån jullängtan! Eller snarare så känner jag mig lite som när man var gravid och gick runt och "boade" hela tiden. Jag vill laga julmat, baka kakor o göra godis, jag vill storstäda och det värsta av allt: jag vill pynta! Vad hände där liksom? Jag avskyr ju pynt av alla slag! Antingen är jag gravid eller så har jag blivit vuxen. Det är inte det förstnämnda! Jag har nog bara blivit en gnutta crazy på senare dar. Känner att det är lite tidigt att börja pynta o ha mig, dessutom äger jag inte mycket pynt utöver adventljusstakar...Det får vänta till första advent helt enkelt! Ska hämta hem ett paket från MAXI sen, vad det är i det får ni se senare:) nu ska jag ta en powernap medan Junie sover, dagen till ära i sin säng! Det ni! Det tog sin lilla stund men hon har vart vaken sen 06.10 imorse så hon gav upp tillslut, får se hur länge hon sover. Later!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk att i år längtar jag också särskilt mycket. Vad konstigt! Sa det till Jimmy igår till och med, att jag längtar efter att sätta upp stjärnor och har köpt hissgardiner som är röda. Har kört samma vita varje år men nu minsann har jag bestämt mig att barnen ska känna att det är JUL och att det är annorlunda än andra månader. Hos mamma och pappa är det alltid extra mysigt då ned gardinbyte och så blir det hos oss också nu:)

2012-11-22 @ 15:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback