Morgonkvist

Junie o jag tittar alltid lite på Bolibompa på mornarna, mysigt tycker jag o hon med tror jag även fast det inte är så fokuserat från hennes sida! Vi är båda lite småkära i Farzad som är programledare i början av veckan! Han är inte så tokig alls. Fåret Shaun älskar vi också. Denna morgon är ännu en morgon då mitt huvud värker o jag vill helst av allt bara gå o dra nåt gammalt över mig! Junie vaknade kvart i tolv inatt, och som jag misstänkt så var hon genomförkyld. Hon fick tillslut sova inne hos oss och det är vi inte vana vid då hon har sovit i sin säng sen hon var typ 2 mån. Så jag har inte fått jättemycket sömn alls, som vanligt! Fötter i ryggen, snarkningar ja osv. Hon är som en propeller när hon sover. Så nu fick jag ställa in morgondagens badhusdejt med de andra mammorna o det blir jag lite sur över för det skulle varit roligt men det känns inte okej att bada med en liten som inte är helt bra. Suck! Vi håller lite andan i "väntan" på magsjukan med då stackars lilla stina legat sjuk lör-sön och de var här o fikade i lördags. Magsjukan är som ni alla redan vet mitt livs största fobi. Så höjdpunkten denna vecka är torsdag: Sista delen av Twilight! Så Emelie o jag har sjukdomsförbud för filmen får vi inte missa! Idag blir det lugna puckar, måste till bibblan, o köpa blöjor that's it. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback