Ny vecka!

Helgen är över och vi fick ingenting gjort av det vi planerade. Skulle ha fortsatt med trapprenovering men det blev istället familjemys o det var guld värt. Har varit lite halvknepiga både Wille o jag när det gäller våra magar så det var skönt att bara ta det lugnt. Det blev mycket powernaps när Junie sov!:) Igår kom storebror hem igen, även om vi är vana vid att inte ses så ofta var det skönt att ha honom på svensk mark igen! Imorse tog jag och Junie en promenad med Sara & lilla Loke runt ringleden. Kul att kunna ses sådär utanför dataskärmen med! Det känns ju ändå väldigt naturligt när man ses i verkligheten eftersom vi "pratar" en del över nätet! Sen har vi spenderar förmiddagen inne hos mamma o pappa. Var bombsäker på att Junie skulle sova under promenaden för hon var så trött innan vi gick, men icke! Så då fick hon hålla sig till 12.30, nu vaknade hon men somnade om i mitt knä, så här sitter vi nu o jag är SÅ kissnödig såklart.....När hon vaknar blir det till att gå tillbaka in till m&p då vi ska fira brorsan som fyllt år! Har ni missat "Allt för sverige"? så tycker jag ni ska gå in på svtplay o kolla, väldigt underhållande! Peace.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för idag:) så trevligt så! Nästa chokladruta äts med gott samvete;)

2012-11-19 @ 15:15:31
Postat av: Emma

Haha jag klämde en och en halv delicatoboll, en var ju tänkt till dig...attans!:)

2012-11-19 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback