Torsdag hela veckan

Nyss hemkomna från rytmiken, idag var Jumpanstumpan lite trött det märktes för hon satt ner för det första, sen skulle hon hela tiden kramas och luta sig in mot mamma. Mysigt för mamman iofs! Hon brukar antingen få en liten powernap innan rytmiken beroende på när hon vaknat eller så får hon klara sig utan sömn hela förmiddagen men idag är det dags för 1 års vaccinationen så jag vill att hon ska sova innan för att inte fullkomligt bryta samman. Kl 13 tycker jag är en dum tid.......Samma sak imorrn, då har vi sista föräldraträffen, vi är bara 4 barn/familjer i gruppen varav två av oss ska ta sprutor idag och båda brukar bli lite risiga så jag vet inte hur hon på BVC tänkte riktigt. och den träffen är 13.30 imorrn vilket ofta är mitt i sovning eller närmare sovdags. Jaja nog om tjötet gällande det.
 
Wille åkte på säljutbildning i Norrköping idag, så nu är vi själva till imorrn kväll. Hoppas lillprutt inte blir alltför dålig av sprutan. Hennes födelsedag var iallafall toppen! Fick finfina presenter och på lördag fortsätter firandet med Willes sida av familjen. Tycker det är bättre att dela upp det för annars blir det för mycket folk för att Junie ska tycka att det är roligt och då blir det mest gnälligt.

Har inte lagt över bilder från mobilen till datorn än så jag får la lägga upp det en annan dag!
 
Har ni tänkt på att det snart är jul? Det är samma visa varje år, man säger på "skoj" att snart är det jul, nångång i augusti typ. Sen helt plötsligt är det jul. Och som vanligt inhandlas väl de klappar som ska köpas sista veckan innan själva aftonen! I år tror jag vi ska spendera eftermiddagen/kvällen inne hos oss, det blir skönt för mamma o pappa och slippa men även smidigt för Junies del. Nu längtar vi även lite till att storebror/morbror Gustav ska komma hem från Paris! 3 månader går fort men samtidigt inte.
 
Just nu skulle jag vilja ha ett par timmar för mig själv och göra ett ryck hemma, tänka ut och förbereda en god middag till Wille kommer hem imorrn samt fixa lite med fotoboken till Junie. Men innan jag ens kan tänka tanken om egentid så är det först aktuellt med lunch, spruta och en eftermiddag full med kramar. Lite pannkaka och fruktsallad till lillstrumpa kanske tröstar gott?
 
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback