Confession

Okej så när Emelie o jag var i Karlstad igår så smakade vi på den nya marabouchokladen....Men den var en besvikelse, så ni vet. Vet inte vad jag hade förväntat mig egentligen men inte det iallafall. Den var inte äcklig, me heller inte nåt jag inte kan leva utan. Nu tänker ni, vem fan bryr sig om en CHOKLADKAKA?! Jo men choklad är ju en viktig del av livet det förstår ni väl? :D Ikväll ska jag laga vegetarisk lasagne, sallad och dricka ett stort glas rött. Men först ska jag dammsuga och torka golv. Men först ska jag dricka upp kaffet. Men först ska jag låta det svalna lite. Osv.


Kommentarer
Postat av: Jessica- mamma till Joanna

Jag förstår dig angående choklad - det är en STOR del av livet. Och inget fel med det!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback