Döden döden

Ligger i sängen och är sådär APtrött så man nästan sover fast man är vaken...ja ni fattar. Det ska bli SÅ skönt att sova. Dom timmarna jag får sova vill säga. Tippar på ca 3 1/2 h innan lillmonstret vaknar och ska ha käk, men nu har hårda skolan startat and no more! I natt kampades vi en timme innan hon tillslut somnade utan. Mamman vann alltså, ha! I natt är det pappans tur, vi önskar honom all lycka. Mamman kommer ju såklart ligga klarvaken och höra allt och vilja lägga sig i och trösta osv. Det är mitt straff i livet, att vara lättväckt. Jag hör ALLT när jag sover, om man ens kan kalla det att man sover då? Det är fruktansvärt jobbigt faktiskt. Önskar jag också bara kunde vända mig om och fortsätta sova. Jag ska be till sömnguden att Junie ärver sin fars sovförmåga! Imorrn är det babyrytmik som vanligt på torsdagar, sen är det min tur att ta med mig några mammor hem och bjussar på lunch. Ni får se imorrn vad det blir!:) just nu känner jag ett uns av stick och kli i halsen så jag hoppas inte det blir värre men jag anar motsatsen då en hosta smått har uppstått samt att det värker till i bröstkorgen. Men hörrni, fönstret är öppet, regnet porlar ner och jag ska sova, om än bara i tre timmar till en början - så ska jag sova! Har knappt suttit ner idag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback