En påse skit

Helgen är förbi både på gott och ont! En dag närmre min o mammas minitrip ner till Göteborg på fredag! Men samtidigt trist med måndag imorrn. Vi har som ni säkert redan har koll på eftersom många av er finns på fejjan och Instagram, spenderat helgen med en sjuk dotter. Hon har ju varit förkyld och febrig sen förra måndagen och igårkväll vaknade hon vid elva och var nästintill otröstlig. Jag har misstänkt att hon har haft ont i örat då hon blivit mer vansinnig än vanligt av att ligga ner på skötbordet till exempel. Så denna natt var allt annat än skoj och rogivande. Hon sov ungefär med tvåtimmarsintervaller om man hade tur, vaknade gråtandes och somnade av utmattning så tillslut vid fem imorse ringde jag 1177, och fick en tid på jourakuten. Hem kom vi med penicellin för fem dagar, tre ggr om dagen. Jag lider så med Junie som blir hysterisk när vi ska ge henne sprutan med det där fruktansvärda penicillinet, det smakar verkligen död! Så det här ser jag inte fram emot denna vecka. Nu sitter jag här och nyser men jag vägrar bli sjuk till helgen!! Utöver sjuk dotter har vi mest grejat hemma. Nu är klockan 19.30 o jag tror faktiskt jag ska gå o lägga mig. SÅ TRÖTT!


Kommentarer
Postat av: Anna T

Krya på er bägge två . Kram

2012-09-16 @ 21:14:43
Postat av: Emma

Tack stumpan! =) Kram!

2012-09-17 @ 20:04:39
Postat av: Sara

Stackars lilla stumpan. Fy vad synd man tycker om dom när dom är sådär risiga:( Nu hoppas vi på ett snabbt tillfrisknande och en lång sovmorgon!

2012-09-17 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback