Fredag, såklart!

Yo yo,
Äntligen fredag! Jag ligger och funderar på vad man ska äta för gott ikväll matfixerad som jag är! Ska man ta nåt snabbt o smidigt (läs pizza) eller göra nåt mer ordentligt? Det lutar åt det sistnämnda men man är ju så slapp på fredagar! Junie är tokförkyld igen, det smög sig på igår eftermiddag. På förmiddagen hade vi ju lunchgäster och det bjöds såklart på soppa och pannakaka, det var ju torsdag! Wille som började sent var snäll och stod för matlagningen, fisksoppa blev det! Junie sov bara en gång på dan igår, 1 1/2 h efter lunch och sen var kl 14 så då fick hon hålla ut på eftermiddan utan mer sömn. Hon klarade sig till 18.15, och sov sen till 05.45, vilket kan vara rekord för henne. Nästa gång får hon gärna somna senare och vakna senare!;) jag tampas med mitt ryggont fortfarande, en rejäl låsning uppe i ryggen som sprider sig ut i vänster arm och hand, med andra ord den sidan som jag alltid bär lillfisen på.... :/ Ja vi får se vad jag gör åt detta men nåt måste jag nog göra. När Junie vaknar och om hon fortfarande är pigg så ska vi åka ut till min faster o farbror och leka med Agnes och Lina som är hemma över helgen! Övriga planer i helgen är väl egentligen bara att införskaffa resterande plagg inför vintern åt den minsta i familjen. Och se till att inte få öroninflammation igen!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, jag har också sådär skitont i ryggen. Vet inte vad jag ska ta mig åt. Humör o allt blir ju lidande. Tror bestämt att jag ska boka en massagetid snarast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback