God afton

Jag borde inte blogga nu jag borde läsa ut min bok så jag kan lämna tillbaka den o låna hem den andra jag reserverat....just nu läser jag 3 böcker samtidigt och det börjar bli lite förvirrat känner jag. Man njuter inte riktigt av böckerna utan hetsläser mest även om det är mina böcker o inte bibblans. Får nog ge vika och ta en i taget! Imorrn blir en fullspäckad dag och det ska bli roligt! Vi startar babyrytmiken imorrnbitti, hoppas att Junie inte är för trött för den tiden är exakt hennes sovtid :/ Sen får vi se om det kanske blir nån fika på stan med de andra mammorna men det hänger lite på Jumpan, vill att hon ska sova ordentligt efter rytmiken och sova på cafén eller butiker är ingen höjdare. Sen ska jag till frissan o Willy kommer hem och tar över. Sen drar jag o Emelie till Kstad och gör det vi gör bäst, strosar runt, pratar & kanske småshoppar lite...:D fun times!
Nej fortsätta läsa var det ja...just nu är det "Sankta psyko" jag läser, inte kommit så långt men den är inte fantastisk än om vi säger så, tvivlar på att den blir det! Avslutar med den sedvanliga Juniebilden;) de enda fötterna jag klarar av i världen, bus i sängen och promenad med mormor! Hejpåer.


Kommentarer
Postat av: Anna T

Duktig tjej:) Kram

2012-09-06 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback