Götlabörg

När vi kom fram till Gbg i fredags morse lufsar vi på oss och tog en taxi till hotellet fast vi bodde mitt på avenyn! Inte superlångt att gå men vi hade vart uppe sen fem och alla försök till powernaps på tåget var förgäves!:) Kan ha berott på mitt kaffeintag, fick starbucksnoja under helgen....Vi var på hotellet vid 9.30 men fick checka in på rummet o sänt gillas! Elite park avenue är ett bra hotell för den som vill ha tips, framför allt läget. Sen strosade vi till Haga, i spöregn....Handlade lite småprylar, kläder till Junie på Villervalla, åt en härlig lunch på ett bohemiskt ställe som serverade en hemmagjord höstsoppa med riktigt gott örtbröd till. Vandrade runt i Haga ett tag till o kikade i lite butiker innan vi gick mot Kungsgatan o lite mer citylife! Dockskåpen på bilderna vill jag såklart ha till Junie, Gud va fina! Hunden ser så verklig ut eller hur? Det värsta var att dom andades också! Läskiga mjukdjur nuförtiden;) ja sen efter många timmars vandrande köpte vi med oss fika och mer kaffe till hotellet, lite ost mm fick också följa med. Senare gav vi oss ut i regnet o trodde vi skulle kunna äta på "finare" restauranger utan att boka, det kunde vi såklart inte :D men vi hamnade på ett bra ställe tillslut iaf och maten var god och sen gick "tanterna" hem o la sig! Hotellfrulle och sushi, lite mer shopping fick utgöra lördagen. Äta äta äta! Junie var den som fick mest såklart av shoppingen. Tack söta Mami för ditt eminenta sällskap och din generositet, vi gör det till en tradition tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt att komma iväg med mammsen lite. Jag tar med mig min till Ullared i början av november. Vi har tur som har så fina föräldrar!!

2012-09-25 @ 21:34:35
Postat av: Sara

Och det är jag som är den anonyme:)

2012-09-25 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback