Junies önskelista part TWO!

Här kommer den mer "normala" önskelistan som Junie så fint knåpade ihop alldeles själv häromdagen. Och hon hälsar även att hon älskar rosa, limegrönt och vitt. Mamman med ;) Det är vad damens rum går i för färger! Färger vi inte älskar är knallblå, knallgul, knallgrön............ja ni fattar. Varför är jag oförskämd o skriver ut såna här saker? Jo för att det är min blogg, mitt barn, mitt hem...............ja ni fattar.........igen. :D
 
  • Magnetbokstäver att ha på kylskåpet (pastellfärger)
  • Presentkort på Polarn & Pyret
  • Leksaker
  • Knoppussel
  • "Ellen och Olle sjunger" böckerna (vi vill samla!)
  • Skattkammarböcker (har inte en enda)
  • Astrid Lindgrenfilmer/cd's
  • Kläder (strl 86)
  • Bollar i alla färgerformerochskepnader
  • Instrument (t.ex maraccas, xylofon)
  • Minileksaksspis från MIO (rosa) + grytset
  • Docka, helst mjukis!
  • Ljusslinga från Jabbadabbadoo (runda papp"bollar" med prickar
  • Stapelkuber
  • Födelsedagståg
 

Ja det var väl "allt"! ;)
 
Tänk att snart ha en ettåring, det känns så konstigt. Min lilllllllllla lilla älskling. <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart Junie måste fila på en önskelista. Ve och fasa om man får nån färg man inte vill ha i rummet:) galet fort går det!!!

2012-09-14 @ 11:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback