Mosigt

Dem här dagen går inte i många knop inte....jag hatar när oväder helt plötsligt går över o solen ska börja skina när man liksom ställt in sig på att vara grottmännisla hela dagen. När solen kommer blir man ju helt stressad. Men jag tycker inte Junie är i toppform, snoret rinner och hon är lite mammig så vi lär nog bli inne ändå. Jag dammsög imorse på nedervåningen, med två katter som fäller apmycket hår och strör kattsand överallt så blir det minst sagt skitigt på golvet. Jag hade kunnat låta bli dock får sen fick Junie äta sin mat själv - vi åt mos och fiskpinnar.....MOS EVERYWHERE!! så det blev ett bad för damen och en liten avsvabbning på golvet. Ikväll blir det indiskt här hemma, kör fuskvariant med färdig kormasås på burk, kyckling och ris och självklart naanbröd! Ska se till att få en salöad med men det måste såklart inhandlas. Maxi o jag har en affär känns det som....fiffigt sagt va?;) Sugen på att göra nån smarrig efterrätt med men det kanske får vänta till morgondagen! Ha en fin fredag people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback