Tonåring

Jag vaknade imorse av smärta i vänster del av ansiktet och tänkte att jaha nu får jag en stroke och dör på plats. Men det visade sig "bara" vara min finne jag har fått bredvid munnen, så jävla ofräscht och ohett!! Min hy går verkligen upp och ner men mest ner nuförtiden tycker jag! Någon som har tips på bra ansiktstvätt och dylikt som inte kostar multum så säg till. Jag ser misshandlad ut i ansiktet och det värker kring hela munnen, normalt vid 30 års ålder? I don't think so. Bli inte rädda om ni ser mig (och min finne som syns på sissodär en mils avstånd!)


Kommentarer
Postat av: Linda

Det går att beställa små presentkit med tex mdformulations från Beauty bay för cirkus 350:-. Grejerna är dryga så du kan ju testa ett sånt kit. :)

Postat av: Emma

Tack för tipset! =)

2012-09-13 @ 20:20:48
URL: http://efager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback