Yo people

Hej & Hå,
jag har haft problem med inloggningen ett par dar och ville skälla lite på blogg.se tills jag insåg att jag hela tiden skrev fel mailadress i inloggningsfältet. Så går det när man är trött och sliten småbarnsförälder...haha hej klyscha!
Jag skrev ju såklart ett inlägg via appen imorse när jag insåg mitt misstag, men ja då ville inte appen funka så det får bli ett kort och innehållslöst inlägg nu istället! Skulle vara skönt om blogg.se fungerade felfritt ett par dagar eller vad säger ni?
 
Veckan rullar på, igår förmiddag åkte Junie och jag till Mia i Karlstad, hon är sjukskriven tills bebis kommer ut och förhoppningsvis blir det inte förrän i december när det är dags! Det var skönt att komma hemifrån ett tag, och Junie gillar Mia, hon showade loss lite när vi var där. Och idag när vädret har varit som mest grått och trist har vi bara myst hemma. Vi skulle ta en promenad till apoteket på stan mest för att komma ut lite, men såfort vi kom ut började det ösregna så det blev apoteket på maxi i stället! Spännande spännande...
 
Vår lilla tjej har hittills skippat krypandet, hon ska bara gå och gå och gå, ja genom att hålla oss i händerna då förstås. Hon kan stå själv utan att hålla sig i nåt i närmare en minut så det är hon duktig på men krypandet har inte riktigt släppt. Förrän nu idag innan kvällsbadet! Helt plötsligt tog hon fyra krypsteg över sin matta, jag blev sådär töntig och skrek till Wille att springa upp, men då satt hon sig såklart. Men sen tog hon några kryp igen, tills hon kom ut på golvet då blev det otäckt. Jag hoppas det kan hålla i sig så det släpper på riktigt för hon har varit så frustrerad. Och min rygg går av snart av att gå böjd över henne hela tiden när hon vill förflytta sig......
 
Imorrn har vi inga planer mer än att göra en storhandling när Wille kommer hem från jobbet. Jag måste måste måste skärpa mig med mitt ätande, äter alldeles för onyttigt känns det som och det hatar jag men är på tok för lat för att lägga ner mig på matlagningen just nu. På torsdag ska jag äntligen iväg till frisören och färga håret, jag ser ut som en gammal tant. Utväxt och nästintill gråhårig. På morgonen är det även start för babyrytmiken det ska bli kul! På torsdag kväll hoppas jag kunna hänga lite med Emelie för nu var det ett tag sen vi sågs!

Fredag är än sålänge oplanerad, kanske ett nytt försök till Lekverkstan! Om barnet kan hålla sig vaken. Det var den veckan det! ;)
 
För övrigt hoppas jag på att vi kan börja renovera vårt gästrum som Wille har fått fria händer med.....och ja jag är kass på detta med bilder på hemmet men jag lovar att ni ska få se före och efterbilder på det rummet iaf, det kan inte bli sämre än vad det är nu om vi säger så.
 
Inga bilder att bjuda på idag ni vet hur jobbigt det är att koppla in en sladd till datorn....;)
 
Nightnight!

Kommentarer
Postat av: Frida

Heja Junie!

2012-09-04 @ 20:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback