Ännu en söndag

Regnet öser ner och jag ligger bredvid världens bästa Junie som snosar så gott. Jag borde väcka henne för nu har hon sovit i över två timmar, men ibland är det ju så skönt att dels få tiden själv och att få ligga bredvid och mysa slår ju allt. Natten var lite konstig här så vi är alla lite slitna. Willes mage fick nåt frispel vid 3- tiden, så han bosatte sig på nedervåningen, just när jag somnat till efter att ha legat vaken pga Wille så vaknar Junie som är ledsen och har drömt att hon har "lamlat" (ramlat) så hon får komma in till mig men tar en timme på sig att somna om även om hon låg tyst så känner man hur nån ligger och bökar runt för den inte kan sova. Så jag låg klarvaken mellan 3-5 imorse, sen tog vi tydligen morgon 7.15! Men en regnig dag som denna är det väl inte hela världen. Jag ska just ställa in en äppelpaj i ugnen och om en timme kommer mami o papi på fika. Det är väl ungefär så mycket som vi gör denna dag. Blir mycket fullriggade emellanåt, eller serier snarare när Junie sover. Jag gick med i netflix för ett par dagar sen och är nu hooked on "orange is the new black" och "Hemlock grove"....
Igår var vi på dop i Lunedet. Det var Willes bästa kompis som som döptes. Därefter var det fika och det blev lek med nyfunna kompisen Måns! Imorgon är det måndag igen! Hurray ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback