Everyday life

Tidig morgon som vanligt i detta hem. Junie o jag ligger i sängen o kollar på Puh, jag tror bestämt att det är dags att ta en paus från Lotta på bråkmakargatan ett tag då den lilla damen är jätteduktig på att anamma diverse saker samt att skrika neeej så fort vi ska klä på, borsta hår, borsta tänder osv. Puh känns inte lika inspirerande ;) Vi har haft två nätter med mardrömmar igen, börjar runt halv fyra o håller på tills det är dags att gå upp typ, idag kom hon in till oss vid 05.40 och somnade om efter en stund men vad hjälper det när en annan har legat klarvaken sen 4-halv 5. Tycker såklart synd om Junie att hon sover så otroligt oroligt även om jag inte vet hur mycket det påverkar henne egentligen. Idag jobbar jag kort dag och vi åker direkt upp till min mormor och morfar och säger hejdå till min moster som åker hem till USA igen imorgon. Lika tråkigt varje gång! Sen får vi besök av Hanna en sväng till seneftermiddagen, och sen får vi se om det blir någon promenad ikväll. Vardagen fortsätter rulla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback