Frosseri

 
 
Sitter här och hetsäter onyttigheter, får idag är ju såklart sista dagen med skräp och skit! Nu är vardagen här igen och det får vara bra med snabbmat, fika och diverse annat som glidit ner under semestern. Känner mig så otroligt ofräsch och ohälsosam just nu så det ska bli riktigt skönt med ett lite mer sunt leverne. Påminn mig om ett par dagar att det var så jag kände ;) Dagen har för övrigt varit en såndär dag fylld av storhandling, stortvätt, och lite städning. Längtar till sängen har kommit för min rygg tar livet av mig. Ber en stilla bön att nya sängen blir som mirakelmedicin! Imorrn börjar jag 7, och även om min kära dotter vaknar i ottan varje dag så ska det bli tungt att ställa klockan. Får hoppas första dagen på jobb & föris blir smärtfri!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria R

Åh det är en sån tillfredsställande känsla när kylskåpet är fullt! Ska fylla mitt imorgon jag med. Då är vardagen här igen. Kram på dig!

2013-08-04 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback